Iscariot - budowa.

Go down

Iscariot - budowa. Empty Iscariot - budowa.

Pisanie by Gość Nie Sie 16, 2015 12:37 am

Imię i Nazwisko:
Sebastian.  Niestety swojego nazwiska nie znam, wychowałem się na ulicy, z dnia na dzień walcząc o przeżycie. Cóż jak widać, udało się. *śmieje się*

Przykrywka:
Sir Oscar Iscariot.  Przybrałem nazwisko rodziny która mnie adoptowała, a wraz z nim tytuł szlachecki. Chyba  udało się mi trafić szczęśliwy los, prawda?

Wiek:
Gdy piszę te słowa stuknęło mi już 28 lat. Czy tam 29, kto by to liczył...

Zawód:
Jestem Łowcą. Precyzyjnie rzecz ujmując – byłbym Łowcą. Jednak z powodu moich...problemów zdrowotnych nie jestem w stanie pełnić obowiązków pełnoprawnego członka Oświaty. Mimo tego przyswoiłem sobie podstawy samoobrony i innych potrzebnych do przeżycia rzeczy. Przynajmniej w teorii.

A co do wykonywanego zawodu, to jestem nauczycielem literatury w Akademii Cross. Co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę.

Stopień:
Co tu dużo mówić, pełnoprawny Łowca. No, tak jakby...

Wykształcenie:  
Wyższe, jednak nie uczęszczałem do żadnej państwowej uczelni, moi nauczyciele byli zatrudniani przez rodzinę Iscariot. Posiadam rozległą wiedzę na wiele tematów oraz uprawnienia pozwalające na prowadzenie nauczania literatury.

Wygląd: